فرهنگ و هنر

آیشواریا رای: سلمان خان با الکلیسم و رفتارهایش زندگی من را به جهنم تبدیل کرد.

رابطه بین سلمان خان و آیشواریا رای توجه زیادی را به خود جلب کرد. با این حال، رابطه آن‌ها با مشکلات متعددی مواجه شد و در سال ۲۰۰۱ به پایان رسید. جدایی آن‌ها به طور گسترده‌ای در رسانه‌ها پوشش داده شد و حتی پس از جدایی آن‌ها، همچنان مورد توجه بود. با وجود جدایی آن‌ها، بسیاری از طرفداران همچنان به رابطه آن‌ها علاقه داشتند.

این جدایی با حوادث دراماتیک همراه بود. گزارش شده است که سلمان خان در سال ۲۰۰۱ در بیرون از خانه آیشواریا رای دیده شد و باعث ایجاد هیاهو و درخواست ورود شد. انتظار می‌رفت که او برای خواستگاری بیاید، اما آیشواریا آماده نبود. با وجود هرج و مرج، او در نهایت اجازه ورود به خانه خود را به او داد، اما رابطه آن‌ها در حال فروپاشی بود.

در سال ۲۰۰۲، آیشواریا رای رسماً جدایی شان را تأیید کرد و اتهامات جدی علیه سلمان خان مطرح کرد. او در بیانیه خود گفت که در طول سال‌ها، من مجبور بودم شاهد الکلیسم او و رفتارهای خشونت‌آمیز او باشم. سوء استفاده (کلامی، جسمی، عاطفی)، خیانت و بی‌احترامی.

او سپس رابطه خود با سلمان را به عنوان «رابطه ای که پر از مشکلات و اتفاقات ناخوشایند بوده است که او مجبور شده تا حقایق تلخی را درباره این رابطه و رفتارهای سلمان فاش کند. او این کار را انجام داده است تا از خود دفاع کند و به دیگران هشدار دهد.» توصیف کرد.

آیشواریا تجربه خود را در بیانیه‌ای برای «تایمز آو ایندیا» تشریح کرد. او از پایان این رابطه خرسند بود و آن را به عنوان «کابوس» توصیف کرد. آیشواریا درباره چگونگی آسیب دیدن خود به دلیل الکلیسم و رفتار خشونت‌آمیز سلمان صحبت کرد که شامل سوء استفاده کلامی، جسمی و عاطفی بود.

او همچنین از نحوه انتشار اطلاعات نادرست و شایعات دروغ درباره شخصیت خود به دلیل سکوت محترمانه‌اش در مورد این رابطه ناراحت بود. آیشواریا ادعا کرد که اقوام و دوستان سلمان اطلاعات نادرستی را برای آسیب رساندن به شهرت و ارتباطات تجاری او پخش می‌کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا