تکنولوژی

مایکروسافت مزایای جدیدی از هوش مصنوعی کوپایلوت را فاش کرد

مایکروسافت در حال آماده شدن برای راه‌اندازی جدیدترین نوآوری‌های خود در زمینه هوش مصنوعی از طریق رویداد مایکروسافت 365 Copilot Wave 2 است که برای 16 سپتامبر برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش قطره باران، این رویداد مرحله بعدی نوآوری برنامه هوش مصنوعی مایکروسافت به نام کوپایلوت (Copilot) را برجسته می‌کند، که یک رقیب سرسخت برای برنامه چت جی‌پی‌تی (ChatGPT) از کمپانی OpenAI است."
 
تغییر نام خدمات

بر اساس اطلاعات فاش شده، انتظار می‌رود که این غول فناوری در این رویداد نام بسیاری از سرویس‌های خود را تغییر دهد. به عنوان مثال، کوپایلوت (Copilot) در نرم‌افزار Word ممکن است به Microsoft 365 Copilot تغییر نام دهد.

همچنین انتظار می‌رود که این شرکت ویژگی‌های جدید کوپایلوت را برای برنامه (Microsoft 365) عرضه کند. از طریق این ویژگی‌ها، مایکروسافت قصد دارد مشتری‌ها و شرکت‌های بیشتری را برای ثبت نام با قیمت 30 دلار برای هر کاربر در ماه جذب کند تا در برنامه هوش مصنوعی مشترک شوند. 

 

به گزارش قطره باران، مشتریان همچنین ممکن است با ویژگی‌های جدیدی روبرو شوند که به Copilot Pro معرفی شده است؛ مانند عضویت متمرکز بر تجارت، که در آن اشتراک ماهیانه 20 دلاری به کاربران امکان دسترسی به ویژگی‌های Copilot Word را می‌دهد.

از زمان معرفی آن در اوایل سال جاری، ویژگی‌های جدیدی اضافه نشده است.
 
ویژگی‌های هوش مصنوعی ویندوز

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی ویندوز در نوامبر 2024 روی لپ‌تاپ‌های اینتل و AMD عرضه خواهند شد.

ویژگی‌های کوپایلوت پلاس (CoPilot Plus) محدود به دستگاه‌های مجهز به Qualcomm بود. این ویژگی‌ها عبارتند از Auto Super Resolution، Live Captions که می‌تواند گفتار را ترجمه کند، Windows Studio Effects، Cocreator و بسیاری موارد دیگر.

به گفته این شرکت، دستگاه‌هایی با پردازنده‌های جدید Intel Core Ultra 200V و AMD Ryzen AI که آخرین نسخه ویندوز را اجرا می‌کنند، از ماه نوامبر ویژگی‌های Copilot Plus PC را به‌عنوان به‌روزرسانی رایگان دریافت خواهند کرد.

به گزارش قطره باران، برخی از ویژگی‌ها در ابتدا در همه دستگاه‌ها در دسترس خواهند بود، در حالی که برخی دیگر فقط در آزمایش Windows Insider قبل از اینکه به طور گسترده در دسترس کاربران بیشتری قرار گیرند، در دسترس خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا