فرهنگ و هنر

حضور سلمان خان در فیلم Singham Again

گمانه‌زنی‌هایی حاکی از آن است که سلمان خان در فیلم Singham Again حضور کوتاهی خواهد داشت. ظاهرا به عنوان شخصیت چولبول پاندی در فیلم ظاهر خواهد شد.

طبق گزارش Times Now، سلمان خان شخصیت نمادین خود، چولبول پاندی را در فیلم “Singham Again” تکرار خواهد کرد. این گزارش همچنین بیان کرد که کارگردان روهیت شتی موافقت کرد تا این ستاره بزرگ را برای حضور کوتاه متقاعد کند. علاوه بر این، سلمان بدون پرسیدن هیچ سؤالی از کارگردان، با این کار موافقت کرد.

اگر این خبر صحت داشته باشد، برای طرفداران چیزی جز یک نمایش بصری خارق‌العاده نخواهد بود. تصور کنید باجیرائو سنگهام و چولبول پاندی دست به دست هم می‌دهند تا با افراد بد مبارزه کنند. می‌توانیم انتظار برخی تشویق‌ها و سوت زدن‌های پرشور در سینما در طول این صحنه را داشته باشیم. با این کار، سلمان خان نیز دومین بازیگر مرد خواهد بود که در هر دو دنیای بزرگ بالیوود حضور دارد. شخصیت او، تایگر، بخش جدایی ناپذیری از دنیای جاسوسی یاش راج فیلمز است و اکنون او نیز به عنوان چولبول پاندی بخشی از دنیای پلیس روهیت شتی خواهد بود. قبل از او، آکشی کومار نیز در هر دو دنیای سینمایی حضور داشته است. او قبلاً با شخصیت سوریاوانشی بخشی از دنیای پلیس است و اخیراً به عنوان نواده سارکاتا در فیلم “استری 2” به دنیای کمدی-ترسناک Maddock پیوسته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا